Hjemmeyoga!

Lag deg et rolig yogasted hjemme, lukk øynene, pust dypt inn og snurr yogafilm!

Program 1

Varighet ca. 50 min 

Sufisirkler, ryggflex, fremoverbøy begge sider og fremover, sidebøyning, sidevridning, fremoverbøy, diagonale løft bein og armer, vugge på rygg, bro, fremoverbøy, vugge på rygg, katt og ku, ryggflex med strake armer, ryggflex på skrå, ryggflex øvre del av rygg og nakkerull. 

Program 2

Varighet ca. 45 min

Kvernen, ryggflex, fremoverbøy med ett ben av gangen, sidebøyning, sidevridning statisk, fremoverbøy, bro, vugge på rygg, diagonale strekk på alle fire, armløft i sirkler og til siden, skulderløft, ryggflex på skrå, ryggflex øvre del av rygg og  nakkerull.

Program 3

Varighet ca. 45 min

Sufisirkler, ryggflex, fremoverbøy begge sider og fremover, sidebøyning, sidevridning, fremoverbøy ett ben av gangen, ryggflex strake armer, ryggflex på skrå, ryggflex øvre del av rygg og nakkerull.

Alle programmene starter med lange dype pust, inntoning og oppvarming og avsluttes med avspenning og uttoning.